El pasado sábado 31 de Enero, la Confederación Galaica de la CNT llevó a cabo una jornada de concentraciones en distintos lugares de Galiza para exigir la readmisión de l@s trabajador@s despedid@s en la tienda de Mercadona en Santa Marta (Compostela). En respuesta a la llamade de solidaridad hecha por el sindicato de Compostela, el conjunto de la Confederación realizó concentraciones en toda la geografía gallega.
Se llevaron a cabo concentraciones en las tiendas de Mercadona en Compostela, Coruña, Vigo, Marín, Lugo, Ferrol y Bertamiráns. A la empresa le debe ir quedando claro que cuando es atacado un militante de la CNT, la CNT en su conjunto se siente atacada y responde solidariamente. Esto es lo que nos diferencia como anarcosindicalistas que somos. Mercadona debe tener presente que hasta que el conflito no se resuelva de forma favorable para nuestro@s compañer@s, la CNT seguirá con las medidas de protesta y presión, en Compostela, en Galiza y en todo el Estado si fuese necesario.
Mercadona ya debía ser consciente de este hecho, pues lleva nuestra insistencia solidaria durante muchos años, pues l@s trabajador@s de esta empresa llevan muchos años aguantando las condiciones de precariedad laboral y acoso al disidente que gusta de practicar el señor Roig. Muchos años de intensas campañas desde la CNT dirigidas contra esta empresa.
Es una vergüenza que la gerencia de Santa Marta intente ganarse un puesto en la nómina de tiendas boicoteadas por la CNT. Pero si queire terminar con esta situación, la solución es una y fácil de cumplir: la readmisión inmediata de nuestr@s compañer@s, que unicamente tuvieron un error: no agachar la cabeza y no aguantar las pésimas condiciones a las que eran sometid@s por la gerencia.
Si Mercadona quiere guerra, la CNT seguirá dandósela.
http://www.cntgaliza.org/?q=mercadona
Hoxe, sábado 31 de Xaneiro, a Confederación Galaica da CNT levou a cabo unha xornada de concentracións en distintos lugares de Galiza para exixir a readmisión dos traballadores despedidos na tenda de Mercadona en Santa Marta (Compostela). En resposta ao chamado de solidariedade feito polo sindicato de Compostela, o conxunto da Confederación realizou concentracións en toda a xeografia galega.
Levaron-se a cabo concentracións nas tendas de Mercadona en Compostela, Coruña, Vigo, Marín, Lugo, Ferrol e Bertamiráns. Á empresa debe-lle ir ficando claro que cando é atacado un militante da CNT, a CNT no seu conxunto se sente atacada e resposta solidariamente. Isto é o que nos diferéncia como anarcosindicalistas que somos. Mercadona debe ter presente que até que o conflito non se resolva de forma favorábel para @s nos@s compañeir@s, a CNT seguirá coas medidas de protesta e presión, en Compostela, na Galiza e en todo o Estado se for necesário.
Mercadona xa debía ser consciente deste facto, pois leva a aturar esta nosa teima solidária durante muitos anos, pois @s traballador@s desta empresa levan muitos anos aturando as condicións de precariedade laboral e acoso ao disidente que gosta de practicar o señor Paco Roig. Muitos anos de intensas campañas desde a CNT dirixidas contra esta empresa.
É unha vergoña que a xeréncia de Santa Marta intente gañar un posto na nómina de tendas boicotadas pola CNT. Mas se quere rematar con esta situación, a solución é unha e doada de cumprir: a readmisión inmediata d@s nos@s compañeir@s, que unicamente tiveron un erro: non agachar a cabeza e non aturar as pesimas condicións às que eran sometid@s pola xerencia.
Se Mercadona quere guerra, a CNT seguirá a dar-lla.
Foto da concentración no mercadona de Santa Marta en Compostela:
http://www.cntgaliza.org/?q=mercadona
Foto da concentración no mercadona de Bertamiráns:
Foto da concentración en Ferrol
Concentración en Lugo